Erläbnis

i dr kita diemtighuus

Unsere Aufgabe sehen wir nicht nur im Betreuen der Kinder sondern auch darin Ihnen die Natur und den Umgang damit näher zu bringen. Wir wollen die Neugier und Abenteuerlust der Kleinen wecken. Dazu organisieren wir in regelmässigen Abständen Erlebnistage und Projektwochen welche sich um spezifische Themen in engem Zusammenhang mit der Region drehen. Es gibt Anlässe an denen die Eltern oder auch die Familie der Kinder teilnehmen können sowie einige öffentlich zugängliche Erlebnistage.

Freitag-nachmittag

Offni Turnhalle

DIEMTIGEN, Diemtighuus

Mir vo dr Kita im Diemtighuus stelle am Fritignamittag ab und zue e Parcours i dr Turnhalle uf. Aui Chind bis Endi Schuelalter dörfe fürne Füfliber sälbststendig

cho turne. Ameldig isch nume für grösseri Gruppe nötig.

Mir turne jewils vo 14.00 bis 16.00.

A welne Täg d Turnhalle offe isch gsehsch im Kalender

 

Chum cho gugge u spiele!



Mittwoch-nachmittag

Öffentliche Baschtunamittag

Diemtigen, kita diemtighuus

Ir Kita tüe mir regelmässig baschtle u nach bestimmte Theme spannendi Sache mache! Äs chönne aui Chind i Begleitig vomene Erwachsnige jede zweit Mittwuchnamittag mitmache.

Baschtle tüemer vo 14.00 bis ca. 15.30. Mir stelle es Kässeli uf für d Materialchöschte. Was jewils ds Thema vom Baschtelnamittag isch, findsch im Kalender.